من یک دانش آموزهستم.
من یک دانش آموز هستم و آگاه هستم به اینکه فضای شاداب و دوست داشتنی مدرسه تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها * خلاقیت * پیشرفت تحصیلی * کارایی * پویایی و زنده دلی در ما دانش آموزان دارد.
من یک دانش آموز هستم و می دانم که انسان شاداب، پویا و پرتحرک به زندگی امیدوار است و برای رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش میکند برعکس انسان افسرده و اندوهگین و بیتحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی میکند و در برابر مشکلات، ناتوان و عاجز است .
من یک دانش آموز هستم و فکر می کنم لازمه تحقق و ایجاد مدارس بانشاط، تغیر نگرش و نگاه نو و جدید اولیا و مربیان مدرسه در خصوص زیباسازی و بهسازی فضای مدارس است چرا که فضای زیبا و شاداب تاثیر زیادی در پیشرفت تحصیلی و روحیه دانشآموزان و معلمان دارد.
من یک دانش آموز هستم و معتقدم که مدیر مدبّر با ایجاد فضایی سرشار از صمیمیت موجبات افزایش روحیه گروهی، اعتمادسازی و ایجاد جو عاطفی، دوستانه و شاد را فراهم میآورد. و با ایجاد روحیه مشارکتپذیری در دانشآموزان، معلّمان و اولیای دانشآموزان در اداره مدرسه میتواند جو عاطفی و شادی ایجاد کند و با ایجاد جو احترام متقابل میان معلّمان و دانشآموزان زمینه ارتقای کیفیت آموزشی ثمربخش و احساس رضایتمندی را در مدرسه به وجود میآورد. نباید فراموش کرد معلّم، شادابی و سرزندگی را با آگاهی و اطلاعات نو و روشهایی بدیع و مبتکرانه میآفریند و کلاس را شاد میکند.
من یک دانش آموز هستم و ایمان دارم که چهره شاداب و متبسم معلّم در ایجاد کلاس شاد و روابط صمیمانه بسیار موثر است، استفاده از انواع تکنولوژی آموزشی در کلاس و نمایش فیلمهای آموزشی در خلال برنامه درسی به دانشآموزان اجازه میدهد که با اعتماد به نفس و بدون هیچگونه ترس و واهمهای صحبت و اظهارنظر کنند.
من یک دانش آموز هستم و امیدوارم که فعالیتهای فرهنگی و پرورش در مدارس چون برگزاری جشنها و مراسم مذهبی، برگزاری بازدید و اردوهای علمی دانشآموزان بهطور مستمر، برگزاری کلاسهای فوق برنامه از قبیل: موسیقی، نقاشی، خطاطی، رایانه، کاردستی، سفالگری، قرآن و. در راستای شادسازی محیط مدارس انجام گیرد.
من یک دانش آموز هستم و توقع من ازدستگاه تعلیم وتربیت اینست که کلاس مهارتهای زندگی هم در برنامه درسی دانش آموزان گنجانده شود تا با آموزش بتواند خودش به راحتی مسایل و مشکلاتش که باعث کم رنگ شدن روحیه نشاط می شود را حل کند و برای خود تصمیم گیری کند و بتواند ازهمان سنین پایین چگونگی غلبه بر استرس و اضطراب را بیاموزد تا در آینده با مشکلات بزرگتری مواجه نشود ونیازهای روانی و اجتماعی و شاد بودن را مدیریت کند. برای حل مسایل توانایی وتشخیص مشکلاتش را که با نشاط بودن را از او می گیرد داشته باشد و برای آن راهکار مناسبی را انتخاب کند و در جهت رفع آن مشکل بر آید و به دیگران متّکی نباشد و بتواند در کنار محیطی شاد روحیه مثبتی داشته باشد و از شاد بودن لذّت ببرد و به تمام اهداف خو به نیکی برسد.
من یک دانش آموز هستم .
دانش ,یک ,آموز ,ایجاد ,شاد ,کند ,یک دانش ,دانش آموز ,من یک ,آموز هستم ,هستم و
درباره این سایت